Najlepšie kozmetické akcie na prvý kvartál 2021

Akcie Americké akcie Dividendy Spotrebiteľský sektor

Prvá časť 

Kozmetický priemysel vyrába spotrebiteľské kozmetické výrobky, ako sú make-up, krémy, šampóny, parfumy, farby na vlasy a doplnky. Spoločnosti v tejto skupine zahŕňajú Revlon Inc. (REV:NYSE), Inter Parfums Inc. (IPAR:NASDAQ) a juhokórejský Amorepacific Corp. (090430). Aj keď pre kozmetický priemysel neexistuje žiadna priama referenčná hodnota, tieto spoločnosti sú súčasťou sektorov buď cyklického spotrebiteľského sektora alebo necyklického spotrebiteľského sektora.

päťročný graf Consumer Discretionary Select Sector SPDR ETF, zdroj, GOOGLE

Consumer Discretionary Select Sector SPDR ETF (XLY) prekonal širší trh a zaznamenal celkovú ročnú návratnosť 31,2%. Naopak, Consumer Staples Select Sector SPDR ETF (XLP) dosiahol slabý výkon s celkovou návratnosťou 10,5%. Celková návratnosť indexu Russell 1000 je za rovnaké obdobie 21,8 %.

Tu sú 3 najlepšie kozmetické akcie s najlepšou hodnotou.

Kozmetické akcie s najlepšou hodnotou

Ide o akcie s najnižším 12-mesačným pomerom tržnej ceny akcií k čistému zisku (P / E).

päťročný graf Kao Corp., zdroj: GOOGLE

Kao Corp. (TYO:4452) : Kao je japonský výrobca domácich a chemických výrobkov vrátane kozmetiky. Kozmetický segment spoločnosti Kao vyrába výrobky na starostlivosť o pleť, ako sú mydlá na make-up, čistiace prostriedky na tvár a čistiace prostriedky na celé telo, ako aj výrobky na starostlivosť o vlasy vrátane šampónov.

päťročný graf Beiersdorf, zdroj: GOOGLE

Beiersdorf AG (BEI:ETR) : Beiersdorf je nemecká spoločnosť zameraná na výrobky osobnej starostlivosti a kozmetiku, ako je starostlivosť o pokožku a vlasy, deodoranty a obväzy. V treťom štvrťroku 2020 spoločnosť Beiersdorf zaznamenala medziročný pokles tržieb o 8,5%, zatiaľ čo u značiek dermokozmetiky EUCERIN a AQUAPHOR došlo k nárastu predaja. Značky dermatokozmetiky kombinujú kozmetiku a dermatológiu.

päťročný graf Ulta Beauty, zdroj: GOOGLE

Ulta Beauty Inc. (ULTA:NASDAQ) : Ulta Beauty prevádzkuje sieť kozmetických obchodov po celej USA. Spoločnosť predáva kozmetiku, výrobky na starostlivosť o pokožku a vlasy, vône a salónne služby. Počas tretieho kvartálu fiškálneho roka 2020, ktorý sa skončil 31. októbra, Ulta uviedla, že čistý predaj medziročne poklesol o 7,8% a čistý príjem klesol za rovnaké obdobie o 42,3%. Z dôvodu hospodárskeho narušenia spôsobeného COVID-19, spoločnosť v marci stiahla výhľad za rok 2020 a vo svojej poslednej štvrťročnej aktualizácii neposkytla výhľad ziskov.

Zdroj: investopedia

Odmietnutie zodpovednosti: prevádzkovatelia webovej stránky, jej vydavatelia, vlastníci a sprostredkovatelia nezodpovedajú za straty alebo škody, peňažné alebo iné, ktoré vyplývajú z tu uverejneného obsahu. 

Ohodnoť článok

Pridaj komentár