Druhá časť
Spoločnosti v spotrebiteľskom sektore podľa vlastného uváženia spotrebiteľa (cyklické) predávajú tovar a služby, ktoré sa považujú za nepodstatné, ako napríklad prístroje, autá a zábava. Medzi niektoré významné príklady patria Home Depot Inc. (HD:NYSE), McDonald’s Corp. (MCD:NYSE) a Nike Inc. (NKE:NYSE). Tieto spoločnosti majú tendenciu byť citlivejšie na celkový obchodný cyklus, pretože u spotrebiteľov je väčšia pravdepodobnosť, že v ťažkých časoch znížia alebo odložia svoje dobrovoľné nákupy. Naopak, spoločnosti v necyklickom sektore spotrebného tovaru sa zameriavajú na základné položky, ako sú potraviny a nápoje.
Akcie podľa výberu spotrebiteľa reprezentované Consumer Discretionary Select Sector SPDR ETF (XLY), výrazne prekonali širší trh a poskytli investorom celkový výnos 31,0% v porovnaní s celkovým výnosom Russell 1000 18,1% za posledných 12 mesiacov.
Tu sú 3 najlepšie spotrebiteľské cyklické akcie s najrýchlejším rastom.
Najrýchlejšie rastúce spotrebiteľské cyklické akcie
Toto sú spotrebiteľské cyklické akcie s najvyšším medziročným ziskom na akciu (EPS) za posledný štvrťrok. Rastúce zárobky ukazujú, že podnikanie spoločnosti rastie a generuje viac peňazí, ktoré môže reinvestovať alebo vrátiť akcionárom.
Dividendový výnos: 3,51%
Tapestry Inc. (TPR:NYSE) : Tapestry je spoločnosť vyrábajúca odevy a doplnky. Spoločnosť navrhuje a vyrába kabelky, obuv, šperky, šály, cestovné doplnky a súvisiace produkty.
Etsy Inc. (ETSY:NASDAQ) : Etsy je spoločnosť zameraná na elektronický obchod, ktorá ponúka ručne vyrábané a vintage tovary, ako aj umenie, spotrebný materiál, odevy, domáce potreby, papierový tovar a súvisiace produkty. Spoločnosť je primárne určená zákazníkom v USA.
Dividendový výnos: 4,8%
Ford Motor Co. (F:NYSE) : Ford Motor je dizajnér a výrobca osobných a nákladných automobilov. Spoločnosť tiež poskytuje servis, financovanie, leasing a poistenie vozidiel. Spoločnosť Ford oznámila v 4. štvrťroku 2020 medziročný pokles predaja nákladných vozidiel a automobilov, pretože zaznamenala mierny medziročný nárast predaja SUV o 4,0%. Celkový predaj vozidiel Ford medziročne poklesol o 9,8%.
Zdroj: investopedia
Odmietnutie zodpovednosti: prevádzkovatelia webovej stránky, jej vydavatelia, vlastníci a sprostredkovatelia nezodpovedajú za straty alebo škody, peňažné alebo iné, ktoré vyplývajú z tu uverejneného obsahu.